Com es preveu l’organització en cas de confinament?

En previsió de la possibilitat d’un confinament parcial o tancament del centre, a  l’inici del curs es dedicaran les primeres setmanes  a deixar perfectament a punt les eines digitals i el coneixement de totes elles,  per facilitar el seguiment de les classes telemàticament tant a  l’alumnat com al professorat. L’objectiu és aconseguir que en cas de passar de les classes presencials a les telemàtiques, les dificultats per qüestions tècniques o de coneixement no existeixin o siguin les mínimes.

En cas de passar de les classes presencials  a les classes telemàtiques per ordre de les institucions educatives o sanitàries, tant l’alumnat com el professorat mantindrà el mateix horari aprovat a l’inici de curs per evitar al màxim la distorsió i facilitar el manteniment d’uns hàbits, horaris i temps de treball que facilitin la conciliació de treball/ educativa amb la familiar. En el pla d’organització d’inici de curs es detallen les condicions en què es faran aquestes classes (es manté l’horari marc, però amb canvis que el facin possible).