Beques de nou accés – Grau de Disseny d’EINA

La Fundació EINA convoca cada any les Beques per a estudiants de nou accés per al Grau de Disseny amb la intenció d’estimular la vocació i l’excel·lència en el camp del disseny.

Les beques estan obertes a tots aquells estudiants que hagin acabat el batxillerat, en qualsevol de les seves modalitats, i també als alumnes que hagin finalitzat un cicle formatiu de grau superior en qualsevol de les seves modalitats relacionades amb disseny.

La beca estableix un descompte del 50% del preu del crèdit durant el primer any del Grau de Disseny (que representa aproximadament uns 4.000 euros per curs), que es renovarà per anys consecutius sempre que es mantingui un alt aprofitament acadèmic i les causes de la necessitat econòmica.

→ Convocatòria oberta del 2 de maig a l’1 de juny
→ Consulta les bases de les Beques de nou accés

GRAU DE DISSENY

El Grau de Disseny proposa una visió transversal a partir de les disciplines tradicionals del disseny (gràfic, d’espais, i de producte, etc.) i incorpora dues visions pròpies que denominem Creació Visual i Cultura del Disseny.

A EINA t’acompanyem en el teu desenvolupament personal i professional com a dissenyador o dissenyadora obrint-te les portes al futur. Sempre encoratgem els estudiants a crear el seu propi currículum, amb una formació enriquidora, oberta a diferents sistemes de pensament, en un ambient participatiu i dinàmic.

→ Consulta la informació del Grau de Disseny
→ Consulta el pla d’estudis del Grau de Disseny

PREMIS LAUS

El jurat dels Premis Laus, un dels certàmens més prestigiosos en l’àmbit del disseny gràfic i la comunicació visual, organitzats per l’Associació de Dissenyadors Gràfics i Directors d’Art (ADG-FAD), ha escollit diversos Treballs Finals del Grau de Disseny i Treballs Finals del Màster en Disseny Gràfic com a finalistes de la 52a edició d’aquests guardons.

→ Consulta la relació de projectes

PORTES OBERTES

A les portes obertes d’EINA coneixeràs de la mà de professors i estudiants tots els detalls del Grau de Disseny. Les sessions es faran els dies:

→ Dijous, 12 de maig a les 17h (presencial)
→ Dissabte, 21 de maig a les 11h (presencial i online)
→ Dissabte, 21 de maig a les 12.30h (presencial)

Tria la jornada a la que vols assistir.

PREMIS ADI

Diversos exestudiants i professors del Grau de Disseny d’EINA han estat seleccionats com a finalistes dels Premis ADI, que organitza l’Associació de Disseny Industrial ADI-FAD.

→ Consulta la relació de projectes

ENTREVISTA A PAU DE SOLÀ-MORALES

La revista del Disseny Hub Barcelona entrevista a Pau de Solà-Morales sobre l’estat actual de l’arquitectura a la ciutat, i la seva trajectòria com a president de l’ArquinFAD i com a director d’EINA “una escola molt especial, que combina una impressionant trajectòria cultural i artística, amb una projecció de futur encomiable”.

INAUGURACIÓ D’EINA BOSC

El passat 1 d’abril EINA va inaugurar l’ampliació de les seves instal·lacions a Barcelona amb l’edifici EINA Bosc ubicat dins del Parc Natural de Collserola.

L’acte va comptar amb l’assistència del Ministre de Cultura, l’Excm. Sr. Miquel Iceta; la Consellera de Recerca i Universitats, l’Hble. Sra. Gemma Geis; el Tinent d’alcaldia de Cultura i Educació, l’Il·lm. Sr. Jordi Martí; i representants de les principals institucions i entitats culturals.

Coincidint amb la inauguració de l’edifici i dins del programa Emboscades, conduït des de la plataforma Eina Idea en diàleg amb l’artista Jordi Colomer, es va presentar el projecte de Sociedad 0. L’esdeveniment es va tancar amb una festa sota el concepte SPRINGY, que va comptar amb performances i dj sets de Mariona Moranta, Samba Injai, MANS O, vonvon i Synthetic Flower.

→ Consulta tots els detalls de la inauguració