Concurs en Veu Alta

Hola, som l’Aleksei i la Júlia, i ara farem un breu resum del que va passar aquest dilluns, 13 de març. Per començar, només vam fer l’última classe del dia, cosa que ens va agradar bastant. No només érem nosaltres dos, també hi havia les dues Carles de 1r C i els nostres professors de català: l’Anna i en David.

Durant la primera hora vam estar repassant el text que hauria de llegir la Carla Bosque (tots els altres érem suplents), i a la segona hora, finalment, vam agafar l’autobús! Durant el viatge hi havia unes obres, pel que al final vam arribar més o menys 20-30 minuts tard. Quan ja hi érem, resultava que estaven fent un sorteig, en el que, és clar, vam participar. Seguidament ens vam asseure als nostres seients, que van costar una mica de trobar.

Després d’una estona escoltant els altres competidors, finalment li va tocar a la Carla, així els Corsaris, la nostra categoria de participació (de 1r d’ESO a 2n d’ESO), van sortir a competir… Més tard, quan el jurat ja havia pres la decisió del guanyador de totes les categories, va resultar que el guanyador dels Corsaris va ser la Carla! Havíem guanyat..!

Realment no esperàvem guanyar, ja que pel que vam entendre, mai havíem guanyat abans i, a més, la competició estava realment molt justa! Després de saber els resultats estàvem molt contents. Quan vam sortir, tots sis vam fer un petit àpat per esperar l’autobús, que va tardar bastant a arribar. Finalment, al cap d’una estona quan vam arribar a l’escola, vam fer l’última classe i després vam anar a casa.

I això és tot el resum!