25è Aniversari

Aquest curs celebrem els 25 anys de l’institut (1995-2020). La professora de visual i plàstica, Marina Carbonell, ha dissenyat el logo.

Setmana 21-25 setembre

Aquesta setmana iniciem les activitats per commemorar aquests 25 anys. Cada setmana us platejarem una pregunta sobre la història del nostre institut. Us animem a participar-hi!.

Actualment el centre compta amb més de 600 alumnes, però el curs 1995-96, varen començar menys de 100 alumnes de 3r d’ESO per iniciar la nova reforma educativa.

Sabeu qui va ser el primer director?

Ja tenim la resposta a la primera pregunta d’aquest JOC de preguntes i respostes per donar a conèixer la història de l’institut.

El Sr. Josep Mª Vilarmau va ser el primer director.

Podeu llegir l’article “Quatre dades per a la història de l’IES” on explica com van ser els inicis del centre.

Setmana 28 setembre-2 d’octubre

Enguany hem editat el número 62 de la revista I és clar!. La revista escolar del centre es va iniciar el desembre del 1996 amb un altre nom. Quin era el nom de la revista quan es va iniciar l’any 1996?

La revista iniciada l’any 1996 tenia el nom BARRAQUES. Segur que sabeu perquè li varen posar aquest nom. Aquí teniu la portada d’alguns números.

Setmana del 5 al 11 d’octubre

La Sònia del Barrio, és l’educadora de la SIEI, des de que aquesta entrà en funcionament.

Setmana del 12 al 18 d’octubre

Aula Acollida curs 2008-09