Història

Des de 1996, l’Institut Torreforta és un centre de referència de la zona de Ponent.
Ens identifiquem pel nostre compromís amb l’educació, per la professionalitat del nostre professorat, per la comunicació amb les famílies i per l’exhaustiu seguiment individual dels seus fills i de les seves filles, així com la valoració de l’esforç.
A l’Institut Torreforta ens distingim per la qualitat en la formació integral del nostre alumnat i ens caracteritzem per fer-lo créixer en l’àmbit personal perquè valors com el respecte, la convivència, l’esforç, la cohesió social, la inclusió, la coeducació i el respecte a les normes estan presents en el nostre Projecte Educatiu. Tot això ens permet mantenir un bon nivell acadèmic i un destacat afany de superació per part de l’alumnat.

INS TORREFORTA

El model pedagògic i organitzatiu del nostre institut té com a nucli principal el seguiment individualitzat dels nois i dels noies del nostre centre. Aquesta atenció és possible gràcies al nou model d’acció tutorial desenvolupat i al treball en equip del nostre professorat i perquè entenem que la relació amb les famílies i l’entorn n’és la base fonamental. A l’Institut Torreforta, millorem cada curs perquè ens adaptem als canvis i volem que els seus fills i les seves filles esdevinguin ciutadans i ciutadanes amb qualitats personals, acadèmiques i culturals òptimes que garanteixin el progrés de la nostra societat.