Estudis

b)    Humanitats i Ciències Socials

Altres serveis del centre

• MEDIEM PER CONVIURE
    Aconseguim arribar a acords en la resolució de possibles conflictes gràcies a mediació escolar per part del professorat i de l’alumnat implicat.
  • TIS (Tècnica en Integració Social)
    Servei de suport per a alumnat amb dificultats socioeducatives i assessorament a les seves famílies.
  • OBERTS A EUROPA
    Intervenim en el Programa Comenius, projecte pioner en intercanvi d’experiències i coneixements de llengües a nivell europeu, que permet viatjar el nostre alumnat arreu d’Europa.
  • CUIDEM LA SALUT
    Incloem en el Programa Dynamis aquell alumnat susceptible de seguir un control de pes i d’alimentació.
  • RESPECTEM LA NATURA
    L’hort i el jardí, un espai educatiu i de relació. Posem en pràctica estratègies de gestió, organització, relació i participació.
  • PARTICIPEM EN ACTIVITATS ESPORTIVES
    L’Associació Escolar Esportiva gestiona les activitats esportives i dinamitza l’hora de pati organitzant competicions diverses.
  • REBEM EL SUPORT DE L’AMPA
    S’encarreguen del Programa de Reutilització de Llibres i de l’organització d’activitats extraescolars i cursos adreçats a pares i mares.