Matrícula de 2n CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes

El període de matrícula de 2n de CFGM per a l’alumnat que ha cursat 1r de CFGM al Torre de Malla és del 5 al 9 de juliol. Per a aquell alumnat que s’incorpora nou a 2n de CFGM havent cursat 1r en un altre centre, el període de matrícula és del 12 al 16 de juliol.

Si l’alumne/a és menor d’edat, el tràmit l’ha de realitzar el pare, la mare o el tutor legal.
Segueixi els següents passos per a la formalització de la matrícula:

1.
Si l’alumne/a continua en el centre (per exemple de 1r passa a 2n), heu de contestar aquest formulari:

https://forms.gle/C4ZBAdV1yW9KMax26

2.
Heu de llegir atentament tota la informació i contestar les preguntes contingudes en el formulari, que també inclou documents adjuntats que haureu de descarregar i llegir atentament.

3.
Heu de descarregar el document “Matrícula 2n SMX”
(https://drive.google.com/file/d/1sofwCvCsTDy7Ze79ToY5oF1KaxRDEdME/view?usp=sharing), emplenar-lo, signar-lo i enviar-lo a l’adreça que indica el mateix document, que és: matricula+2smx@instorredemalla.cat. Juntament a aquest document heu d’enviar la següent documentació:
– Rebut del banc conforme s’ha fet el pagament de la quota de material i de sortides.

A més, en el cas d’alumnat nou a l’institut, haurà d’enviar també:
– Còpia del DNI alumne/a.
– Còpia del DNI pare/mare/tutor/a legal.
– Còpia llibre de família (per als menors d’edat).
– Còpia de la targeta sanitària.
– Full de Seguiment Acadèmic (alumnat repetidor que no és de l’Institut Torre de Malla).
– Certificat de notes de 1r de CFGM (alumnat que l’ha cursat en un altre centre i cursa 2n en el Torre de Malla).

4.
Heu de realitzar el pagament de material i sortides i, en el seu cas, de l’AMPA. La informació per realitzar el pagament es troba en la secció corresponent d’aquest formulari. Recomanem fer el pagament per transferència bancària. També, es pot realitzar el pagament en qualsevol caixer del Banc de Sabadell, utilitzant sempre una targeta de crèdit, que pot ser de qualsevol entitat bancària (sense cap mena de cost).
En els següents enllaços trobareu tota la informació relativa a la quota de material i sortides i de l’AMPA:
– ENLLAÇ QUOTA MATERIAL I SORTIDES
https://drive.google.com/file/d/1slnGew-WDkgxqzmBLzDQUKYpDR6jNVxx/view?usp=sharing
– ENLLAÇ AMPA
Informació: https://drive.google.com/file/d/1Nvjvp-UYczM7dh8CjoRV7PxbWllqj5k6/view?usp=sharing
Quota i pagament: https://drive.google.com/file/d/1P2vxS3RA7iQ-k3uXmfkablWwHUyYZxVS/view?usp=sharing

6.

La llista de llibres la podeu consultar en el següent enllaç:

https://drive.google.com/file/d/1t4Bea51o30aA_tiQ3vYoahDEO05dh04C/view?usp=sharing

5.
En cas de dubtes, podeu posar-vos en contacte amb el centre a través de l’adreça de correu electrònic general del centre: instorredemalla@xtec.cat

Agraïm la vostra col·laboració.