Matrícula ESO curs 2021-2022

Els períodes de matriculació per a l’ESO són:

  • Matriculació 1r d’ESO: 14 al 18 de juny
  • Matriculació de 2n a 4t d’ESO: 28 de juny al 2 de juliol

PROCÉS DE MATRÍCULA

Per matricular-se cal contestar el formulari online de matrícula del curs corresponent (al qual hi podeu accedir a través de l’enllaç indicat més avall), llegir atentament les indicacions que s’hi detallen, descarregar i llegir els documents amb la informació important (material i sortides escolars, llibres de text, carta de compromís educatiu i AMPA) i enviar la documentació demanada a l’adreça de correu electrònica especificada en cada cas.

Els enllaços als formularis online de matrícula són els següents (estaran operatius a partir del primer dia del període de matriculació):

INDICACIONS PER A LA MATRÍCULA DE 2n, 3r i 4t d’ESO

Si l’alumne/a és menor d’edat, el tràmit l’ha de realitzar el pare, la mare o el tutor legal.
Seguiu els següents passos per a la formalització de la matrícula:

  • Heu de llegir atentament tota la informació continguda en el formulari.
  • Contesteu les preguntes contingudes en el formulari, que també inclou enllaços a documents que haureu de descarregar i llegir atentament.
  • Heu de descarregar el document de matrícula corresponent, emplenar-lo, signar-lo i enviar-lo a l’adreça que indica el mateix document i que es detallen a continuació. El període de matrícula és del 28 de juny al 2 de juliol.

Juntament a aquest document heu d’enviar la següent documentació:

– Còpia del carnet de vacunacions (únicament si l’alumne/a és nou o nova el curs 2021-2022).
– Còpia de la targeta sanitària de l’alumne/a (únicament si l’alumne/a és nou o nova el curs 2021-2022).
– Còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a (únicament si l’alumne/a és nou o nova el curs 2021-2022).
– Rebut del banc conforme s’ha fet el pagament de la quota de material i de sortides.

  • Heu de realitzar el pagament de material i sortides i, en el seu cas, de l’AMPA. La informació per realitzar el pagament es troba en la secció corresponent del formulari. Recomanem fer el pagament per transferència bancària.
    Tota la informació relativa a la quota de material i sortides i de l’AMPA la trobareu en els documents enllaçats en el mateix formulari.

INDICACIONS PER A LA MATRÍCULA DE 1r d’ESO

Si l’alumne/a és menor d’edat, el tràmit l’ha de realitzar el pare, la mare o el tutor legal.
Seguiu els següents passos per a la formalització de la matrícula:

  1. Heu de llegir atentament tota la informació continguda en el formulari.
  2. Contesteu les preguntes contingudes en el formulari, que també inclou enllaços a documents que haureu de descarregar i llegir atentament.
  3. Heu de descarregar el document “Matrícula 1r d’ESO” que es troba enllaçat en el formulari (https://drive.google.com/file/d/1cGvO-B1RnCpKPBGAmZLM4xUo6fZGwrO6/view?usp=sharing), emplenar-lo, signar-lo i enviar-lo a l’adreça que indica el mateix document, que és: matricula+1eso@instorredemalla.cat. El període de matrícula és del 14 al 18 de juny. Juntament a aquest document heu d’enviar la següent documentació:
    – Còpia del carnet de vacunacions.
    – Còpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.
    – Còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a.
    – Rebut del banc conforme s’ha fet el pagament de la quota de material i de sortides.
  4. Heu de realitzar el pagament de material i sortides i, en el seu cas, de l’AMPA. La informació per realitzar el pagament es troba en la secció corresponent del formulari. Recomanem fer el pagament per transferència bancària.
    Tota la informació relativa a la quota de material i sortides (https://drive.google.com/file/d/1EmJDxdwchoe3XF9q2jENzvPIbJmYmjOX/view?usp=sharing) i de l’AMPA la trobareu en els documents enllaçats en el mateix formulari. La informació relativa a l’AMPA la trobareu en el següent document: https://drive.google.com/file/d/1Nvjvp-UYczM7dh8CjoRV7PxbWllqj5k6/view?usp=sharing.
  5. La llista de llibres de 1r d’ESO (https://drive.google.com/file/d/1LWHNMTcVkEU34FOqzk5auFtzWMmn5UGd/view?usp=sharing) la podreu descarregar fent clic en l’enllaç que també trobareu en el formulari. El centre ofereix un sistema de reutilització de llibres a través de l’empresa IDDINK (https://drive.google.com/file/d/1cf9W8LDiTMNszlWrQ1BOzm8x6WsV8L6B/view?usp=sharing) amb la qual col·labora l’AMPA. Tota la informació (https://drive.google.com/file/d/1d1jjTU-ZQWBubrvC-kwOLouEzHtPt1cL/view?usp=sharing) sobre els seus avantatges la trobareu, també, en el formulari. La informació sobre la quota i el pagament la trobareu en el següent enllaç: https://drive.google.com/file/d/1L3I6XFdBsVfYkLq1mzRetED-aFrRtULF/view?usp=sharing
  6. En cas de dubtes, podeu posar-vos en contacte amb el centre a través de l’adreça de correu electrònic general del centre: instorredemalla@xtec.cat