Viatge a la República Txeca per a l’alumnat de 1r de Batxillerat
L’institut organitza un viatge a la localitat de Sedlčany (República Txeca) que tindrà lloc del 16 al 20 de març, adreçat a l’alumnat de 1r de Batxillerat. En aquesta mobilitat hi participaran 10 alumnes, que viatjaran acompanyats per dos docents del centre. Durant l’estada, l’alumnat tindrà l’oportunitat de participar en diverses activitats culturals i educatives, […]
Viatge a la República Txeca per a l’alumnat de 1r de Batxillerat Llegeix més »








