SORTIDA DE TUTORIA AMB 2N D’ESO
Per tal de fomentar la cohesió i coneixença entre els membres del grup, l’alumnat de 2n d’ESO ha gaudit de mig matí ple d’activitats lúdiques i pedagògiques envoltats de natura i visitant l’ermita de Santa Maria de Gallecs. Us deixem unes fotos de l’experiència.
SORTIDA DE TUTORIA AMB 2N D’ESO Llegeix més »



