Cantada de nadales
El divendres 22 de desembre els alumnes de 1r d’ESO varen acomiadar l’any cantant unes boniques Nadales, dirigides pels seus professors de música en Quim i en David. Els alumnes de l’optativa de 4t de guitarra també varen participar. Els millors desitjos per l’any que bé. Molt bones festes.
Cantada de nadales Llegeix més »












