Geometria
L’alumnat de 3r d’ESO ha estat treballant la geometria durant l’inici del segon trimestre. Per a fer-ho, en grups de 4 alumnes, han aprofundit en les característiques d’un inflable proposat (lona necessària per a construir-lo, aire menester per poder-lo inflar, …) i ha construït la maqueta d’aquest a escala 1:15. Una vegada finalitzat, una mostra de […]




