LLIGA DE DEBAT
Aquesta setmana hem celebrat a la biblioteca de l’institut un debat entre l’alumnat participant en la preparació de la Lliga de Debat de secundària i batxillerat d’enguany, que té per tema de debat: «Estem davant d’una joventut més masclista?». L’alumnat participant, de 1r i 2n de batxillerat de l’institut, es va organitzar en dos equips, […]



