General

Cantada de nadales

El divendres 22 de desembre els alumnes de 1r d’ESO varen acomiadar l’any cantant  unes boniques Nadales, dirigides pels seus professors de música en Quim i en David. Els alumnes de l’optativa de 4t de guitarra també varen participar. Els millors desitjos per l’any que bé. Molt bones festes.  

Cantada de nadales Llegeix més »

Programació 22 de desembre

El proper divendres 22 de desembre volem celebrar-ho amb un concert de Nadal i l’AMPA ens convida a una xocolatada per esmorzar.     ESO Postoblligatori 10h-10,15h: entrada al centre. 10,15h-11h: concert de Nadal i lliurament de premis del 2n concurs de fotociència a la sala d’actes. 11h-11,30h: xocolatada de Nadal subvencionada per l’AMPA. 11,30h: lliurament de

Programació 22 de desembre Llegeix més »

Exposició dels treballs de Visual i plàstica

El alumnes segueixen treballant diferents tècniques en l’àrea de visual i plàstica i a diferents cursos. Punteig: activitat realitzada pels alumnes de 1r de l’ESO. El punt com a generador d’imatge. Treballant les paral·leles: activitat realitzada pels alumnes de 1r de l’ESO que, partint d’un dibuix a línia, que han de pintar utilitzant només rectes paral·leles. Exercici

Exposició dels treballs de Visual i plàstica Llegeix més »

Visita a la DANONe

Els alumnes de 3r d’ESO han visitat una de les fàbriques que tenim al municipi, la Danone. Després d’escoltar les explicacions han fet un tastet dels diferents productes. Sabíeu que el nom de la marca s’escriu tot en majúscules tret de la darrera lletra?

Visita a la DANONe Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut