Estada lingüística a Dublín
Del 15 al 20 d’abril, els alumnes de 4t d’ESO varen realitzar una estada lingüística a Dublín. Als matins, assistien a quatre hores de classe a Emerald cultural institute i després de dinar s’organitzaven visites culturals i de descoberta de la ciutat. Les visites realitzades varen ser a Trinity College, la Guinness, als jardins de […]
Estada lingüística a Dublín Llegeix més »







