ÚLTIM DIA D’ESQUIADA!
Ahir divendes va ser l’últim dia de l’estada a la neu per l’alumnat de 2n d’ESO. Una gran experiència! Uns campions i campiones de l’esquí!
ÚLTIM DIA D’ESQUIADA! Llegeix més »
Ahir divendes va ser l’últim dia de l’estada a la neu per l’alumnat de 2n d’ESO. Una gran experiència! Uns campions i campiones de l’esquí!
ÚLTIM DIA D’ESQUIADA! Llegeix més »
Ens hem llevat a les set del matí, hem esmorzat a les vuit al bufet lliure on hi havia una mica de tot. Després hem agafat l’autocar per pujar a les pistes on ens esperaven els monitors. Ens han separat per grups, uns s’han quedat a les pistes bàsiques aprenent i els que ja sabien
CRÒNICA DEL 2n DIA D’ESQUIADA Llegeix més »
Avui ha sigut un dia molt emocionant, perquè hem vingut a esquiar. Tot I el cansament ens ho hem passat molt bé. Aquí hem après a esquiar de manera segura i hem practicat la tècnica. Les vistes del paisatge són molt boniques i hem gaudit molt. Encara que les habitacions siguin petites, és molt polit
1r DIA ESQUIADA 2n D’ESO Llegeix més »
El Museu Mallart torna a obrir les seves portes amb una Exposició Permanent d’obres d’art, aquest curs dedicada a treballar diferents tècniques artístiques. La primera tècnica artística que han treballat és la Il·lustració d’una vella LLibreria de Londres. Gaudiu de les primeres il·lustracions.
La Diada de Sant Jordi sempre és un dia molt especial. En aquest cas els alumnes de 1r d’ESO han creat tres teatrets de titelles i han representat diferents contes tradicionals amb els personatges dissenyats per ells. Ha estat tot un espectacle.
L’alumnat de 2n d’ESO ha participat activament en el Taller de rap que ha tingut lloc la setmana del 6 al 10 de febrer a l’Institut Torre de Malla. La creació i improvització han estat dos dels elements més importants en el transcurs de les activitats. Aquest taller té molt bona acceptació per part de
Aquí teniu la crònica de l’últim dia d’esquiada escrita per dues alumnes de 2n d’ESO “En el nostre darrer dia d’esquiadors ens hem aixecat a les 7.00 Hem fet les maletes i de seguida hem baixat a esmorzar que estava boníssim, igual que el sopar del primer dia. En general, l’esquiada ens ha agradat
ÚLTIM DIA D’ESQUÍ PER L’ALUMNAT DE 2n D’ESO Llegeix més »
Des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica, a 1r d’ESO s’ha treballat la línia com a creadora de forma. L’alumnat ha realitzat una activitat que consisteix en fer un dibuix lliure, mitjançant rectes paral·leles amb diferents orientacions i canvis de color, trenquem la manera tradicional de dibuixar, ampliant el ventall de recursos perquè l’alumnat
Treballs artístics de 1r d’ESO Llegeix més »
Els dies 15 i 18 de novembre l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut gaudir del taller de percussió corporal a càrrec de Jaume Yelo. Tots ells han pogut experimentar la capacitat que tenim per fer diferents timbres i ritmes amb el propi cos. Una activitat molt valorada per tot l’alumnat.
TALLER PERCUSSIÓ CORPORAL Llegeix més »