Preparant la Lliga de Debat de secundària
El dimecres 14 de novembre es va celebrar una competició de debat a l’institut. Hi van participar quatre equips: dos de 1r de batxillerat, un de 2n de batxillerat i un de 4t d’ESO. La final la van guanyar l’equip de 4t d’ESO format per Claudia Ayala, Mariona González, Noa Briceño, Paula Costa i Nadia […]
Preparant la Lliga de Debat de secundària Llegeix més »











