NOUS LAVABOS DE L’ALUMNAT
Per tal de donar resposta a l’alumnat, que en les avaluacions de centre es queixava de l’estat dels lavabos, el curs passat vam fer-ne un protocol d’ús i durant l’estiu hem fet unes obres que acabarien per a l’1 de setembre i finalment tenim enllestides el 7 d’octubre. Volem agrair a tot l’alumnat i les […]
NOUS LAVABOS DE L’ALUMNAT Llegeix més »



