Aquest dissabte, pel matí i mitjançant conferència en línia, ha tingut lloc l’acte final de la fira de divulgació científica relacionada amb el Treball de Recerca: Ciència en Acció. En aquesta clausura han convocat als guanyadors de la secció de Biomedicina i Salut, patrocinat per la Fundació Lily, amb recolzament del CSIC, on ha estat una de les guanyadores la Filotea.
Inicialment s’havia de celebrar de forma presencial a la Universitat de Múrcia, però els temps manen. Si voleu escoltar i veure la intervenció de la Filotea ho podeu fer a partir del minut 12’30” del vídeo.



Ciència des de l’emoció per millorar la vida de les persones. Moltes felicitats per a tu, Filotea, i per al professorat que t’ha acompanyat fins aquest gran treball #orgullRoig