El 31 d’octubre, l’institut es va omplir d’ambient festiu per celebrar la tradicional Castanyada. A més del concurs de guarnir les aules, els alumnes es van disfressar de castanyers i castanyeres per mantenir viva una de les tradicions populars més típiques de la tardor.
Els amants de les manualitats també van tenir el seu espai amb un concurs de carabasses i castanyes guarnides, on la creativitat i la imaginació van ser les grans protagonistes.
Per acabar la jornada, cada grup d’ESO va rebre una cançó amb temàtica de terror i va improvisar una coreografia. A ritme de Thriller, Monster Mash, Ghostbusters, Bloody Mary i altres clàssics del gènere, els alumnes van demostrar el seu talent i esperit d’equip.
El premi a la millor coreografia va ser per al grup de 1r D: Moltes felicitats als guanyadors! 🎉
Va ser una jornada plena de diversió, tradició i companyonia, una manera perfecta de donar la benvinguda a la tardor.

