#musicatcoloma

Durant aquesta setmana els alumnes de 3r d’ESO estan convidats a recomanar cançons en català, amb l’etiqueta #musicatcoloma, per a acomiadar el curs i donar la benvinguda a l’estiu.

Si us abelleix mirar què tweeten o participar-hi, ja ho sabeu: cliqueu al bàner.

logo musicatcoloma

Hem incorporat el giny a la barra lateral esquerra

El nostre gra de sorra ja fa munt

Ahir a la tarda vàrem portar els aliments del nostre recapte a BarcelonActua, grup de solidaritat ubicat al nostre barri a tocar de la plaça del Sol.

foto recapte aliments juny 16 02 foto recapte aliments juny 16 01

Gràcies a la solidaritat de la nostra comunitat, tindran aliments per repartir entre famílies necessitades del barri durant moltes setmanes!!!

Així dóna gust acabar el curs. Ha estat un bon final!