Dimarts, 10 de juny, vam celebrar un dels moments més esperats del curs: l’entrega de la Copa Roig, la distinció que premia l’equip d’alumnes més lletraferit de l’institut, és a dir, aquell que ha fet més préstecs de llibres durant el curs escolar.
Les guanyadores d’enguany són Clàudia Capera i Ivet Luque, de 1r d’ESO C, les quals han destacat pel seu entusiasme lector i per fer de la biblioteca un espai habitual en el seu dia a dia.
El premi, a més de la copa honorífica, inclou una activitat molt especial: una visita guiada a la Biblioteca de Catalunya, on podran descobrir els tresors literaris que s’hi custodien i conèixer de prop el funcionament d’aquesta institució emblemàtica.
La sortida tindrà lloc el proper 16 de juny. Felicitats a les guanyadores i gràcies a tot l’alumnat que ha participat activament en la promoció de la lectura aquest curs!
📖 Visca els llibres i visca la lectura!



