S’inicia una nova activitat a l’institut: ‘Cafè amb famílies’. Aquesta acció se centra en un seguit de trobades mensuals adreçades a famílies del centre, amb la col·laboració de professionals de la pedagogia i la psicologia. Les sessions tenen com a objectiu proporcionar un espai de diàleg on tractar temes relacionats amb l’adolescència i les problemàtiques que sovint hi estan associades.
Els experts convidats abordaran qüestions com la gestió emocional, els conflictes familiars, l’ús de les noves tecnologies i els reptes acadèmics. Aquestes trobades són una gran oportunitat per compartir experiències i obtenir eines pràctiques per acompanyar els joves en el seu desenvolupament personal.
Podeu descarregar-vos el calendari de sessions fent un clic damunt la imatge.
Comencem aquest dijous 26 de setembre a les 19h.



Voldria apuntar.me a les xerrades.
Sóc Carles Sáenz, pare de l’Arnau de 4t C d’ESO. Gràcies
Bon dia, No he pogut asistir a la sessio de Novembre, hi ha una presentació? Merci
Benvolguda,
Coms sempre es penja la presentació de l’activitat ‘Cafè amb famílies’ al nostre web. Aneu al menú principal i hi trobareu l’enllaç.