Preludi de Sant Jordi: Recital de textos literaris sobre l’amor amb l’actriu Mercè Pons

El Departament de Llengua catalana i literatura ha programat el dia 18 d’abril, amb el suport de la Institució de les Lletres catalanes del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, el recital de textos literaris sobre temàtica amorosa “En veu alta” per a l’alumnat de 1r de Batxillerat del centre.

Aquesta activitat emmarcada dins de programa “Lletres a les aules”, té com a objectiu el foment de la lectura i la promoció i difusió de la literatura.

L’actriu Mercè Pons i Veiga, reconeguda com una de les millors intèrprets del teatre i el cinema català contemporani, ha estat l’encarregada d’oferir a l’alumnat la deliciosa cadència d’aquests textos, la força del fet literari que emanen i de fer comprendre les diferents visions i aspectes de la grandiositat de la dimensió l’amor en l’ésser humà. Alhora, aprofitant l’avinentesa, també ha assessorat els nois i noies sobre la importància de la comunicació oral.

Certament, ha estat una activitat d’una altíssima qualitat i rigor, que ha posat de manifest la vigència dels textos dels nostres clàssics en aquest present tan trepidant que vivim i ens conviden a rescatar-los dels prestatges de les llibreries ara que som als volts de Sant Jordi.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>