Premis Anna Savall

Fins al dia 10 de maig sou a temps encara de presentar les vostres obres artístiques als Premis Anna Savall.
Des de l’Institut Miami ens fa especial il·lusió i ens omple d’orgull i alegria poder participar a través del nostre alumnat.
Recordeu, fins al dia 10 de… Llegeix més»

L’escola no s’improvisa

En els darrers dos anys, famílies i centres hem estat gestionant una pandèmia nova per a totes i que ha comportat neguit, inseguretat i fins i tot patiment tant a les llars com als centres educatius. Famílies i centres ens hem hagut de reinventar per… Llegeix més»

8 DE MARÇ. DIA DE LA DONA

Avui hem celebrat el dia de la dona amb tot l’alumnat de l’institut. Hem estat treballant de manera conjunta en l’elaboració de quatre murals amb la intenció d’expressar el nostre desig i manifestar la nostra lluïta per aconseguir una igualtat real de totes i tots.
Volem… Llegeix més»