L’Institut Miami rep una subvenció de l’Ajuntament de Mont-roig

Des de fa sis cursos, l’Ajuntament de Mont-roig del Camp col·labora amb els centres del municipi amb l’objectiu de garantir que l’alumnat escolaritzat pugui accedir a una educació de qualitat en condicions d’equitat i igualtat, per afavorir l’èxit escolar de tots ells i la convivència.

Per assolir aquest objectiu, l’Ajuntament ha destinat una subvenció econòmica que es distribuirà entre els centres educatius, partint del seu nombre d’alumnes escolaritzats. En el cas de l’Institut de Miami, l’import rebut ha estat de 4.152,72€, diners que s’han utilitzat per:

• Sortides curriculars vinculades als projectes de centre, gràcies a les quals es facilita la participació de tot l’alumnat, especialment el més vulnerable (Colònies a Prades i visita a Astroprades, Sortida de convivència de l’alumnat a l’Institut Antoni Ballester de Mont-roig i la sortida al saló de l’Ensenyament );
    • Compra de material escolar no fungible destinat al taller (eines, ferramentes, material de robòtica i informàtica);
    • Compra de material manipulatiu i jocs educatius per millorar les competències específiques de les diferents matèries des d‘una vessant més lúdica, aplicada.
    • La participació a la Robocat, Campionat de Robòtica de Catalunya.
    • La compra de llibres de lectura per a realitzar les Tertúlies Literàries.
    • La realització d’activitats en centre que, a través de l’art, treballen la cohesió de grup, com el SING ALONG i un TALLER de CIRC (Circ de les Mussaranyes).

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu posar-vos en contacte amb la Direcció del centre en l’horari establert.

Equip Directiu

Miami Platja, a 1 de febrer de 2024