L’Institut Miami rep una subvenció de l’Ajuntament de Mont-roig del Camp

Benvolgudes famílies,

Des de fa cinc cursos, l’Ajuntament de Mont-Roig del Camp col·labora amb els centres del municipi amb l’objectiu de garantir que l’alumnat escolaritzat pugui accedir a una educació de qualitat en condicions d’equitat i igualtat, afavorint l’èxit escolar de tots ells i la convivència.

Per assolir aquest objectiu, l’Ajuntament ha destinat una subvenció econòmica la qual es distribuirà entre els centres educatius partint del nombre d’alumnes escolaritzats en cadascun d’ells. En el cas de l’Institut de Miami, l’import rebut ha estat de 4.124,76€, diners que s’han utilitzat per:

– Realitzar sortides curriculars vinculades als projectes de centre, gràcies a les quals es facilita la participació de tot l’alumnat, especialment el més vulnerable (Colònies a Prades i visita a Astroprades, Sortida Mont-Roig per visitar terrenys agrícoles, vinculada al treball dels sectors econòmics a Geografia i Història).

– Adquirir material escolar no fungible destinat al laboratori (instruments i estris de treball).

– Adquirir material escolar no fungible destinat al taller (eines, ferramentes, material de robòtica i informàtica).

– Adquirir material manipulatiu i jocs educatius per millorar les competències específiques de les diferents matèries des d‘una vessant més lúdica i aplicada.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu posar-vos en contacte amb la direcció del centre en l’horari establert.

Equip Directiu
Miami Platja, a 3 de febrer de 2023

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *