BENVINGUDA AL CURS 21-22

Soc Montse Llebaria Cortés, directora de l’Institut de Miami, que agafo el relleu de David Garcia Garcia. En nom de l’Equip Directiu, Equip Docent i Personal no docent de l’Institut, us volem donar la benvinguda al nou curs que en pocs dies tocarà ja el seu tret d’inici.

Després d’un curs 20-21 força complex, hem gaudit tots i totes d’unes merescudes vacances que ens han ajudat a carregar les piles per començar el curs amb força i il·lusió.

Com sabeu, el passat mes de juny David Garcia va finalitzar una etapa de 4 anys com a director a l’Institut de Miami, una etapa en què es van assentar les bases d’ «Un institut de tots amb un projecte comú», una etapa en la qual es van iniciar nous reptes i projectes; una etapa en la qual a l’institut se li va donar un lloc. Una etapa a la qual tota la comunitat educativa n’estem profundament agraïts.

Aquest curs, agafo el relleu com a directora amb un equip directiu compromès que amb il·lusió, entusiasme i responsabilitat continuarem treballant al servei del centre, alumnat i comunitat a través d’un projecte que dona continuïtat a les actuacions iniciades i amplia la mirada cap a nous reptes de futur i noves actuacions educatives d’èxit, que garantiran l’accés a una educació inclusiva en condicions d’equitat i lliure d’estereotips sexistes; inclusió, equitat i igualtat de tot l’alumnat per garantir l’èxit educatiu, millorar en els seus aprenentatges, en la convivència, la cohesió social i el sentiment de pertinença, comptant cada cop més amb la participació de la comunitat educativa, entesa com a eix vertebrador per assolir aquests objectius. Entre tots vetllarem per una escola de qualitat i d’excel·lència per a tots l’alumnat i les seves famílies.

Tenim la sort de comptar any rere any amb un equip docent entregat, entusiasta, compromès i implicat que treballa amb aquesta fi; amb el suport de les famílies, a les quals us agraïm la vostra confiança per portar al centre als vostres fills i filles. I també comptem amb el suport de l’Ajuntament, PEE, Serveis Socials, Departament de Joventut, i altres entitats municipals a l’hora d’iniciar projectes i actuacions. És gràcies a aquest pilars que l’evolució i creixement del nostre centre és possible.

Per tal de presentar-vos qui som el nou equip directiu, informar-vos de les línies principals i objectius d’aquest projecte i resoldre els dubtes que puguin sorgir, us convidem a totes les famílies a una reunió virtual el dia 8 de setembre a les 18h de la tarda. En breu us farem arribar, a través del correu electrònic i web del centre, l’enllaç per poder-vos-hi connectar

Salutacions cordials i gràcies per avançat a tots i totes.

Miami, 1 de setembre del 2021