Recollida de notes pendents

Tot aquell alumnat que no hagi rebut les notes dels darrers exàmens realitzats, pot passar a buscar-les per la consergeria del centre fins el 17 de juliol.
Que passeu un bon estiu!

Demà, final del TED a Riudoms

Demà, 16 de maig, alguns alumnes d’entre 1r i 4rt d’ESO de l’Institut Miami participaran a l’Acte final del TED ed Club a Riudoms.
Els nostres alumnes seleccionats com a representants de l’institut de Miami exposen demà els seus treballs en anglès a la final del… Llegeix més»

I després de l’ESO…què?

Aquí us deixem un document per a que pugueu consultar els itineraris formatius que teniu al vostre abast els alumnes de 4rt d’ESO, un cop acabeu aquest cicle.
Podeu consultar el document clicant aquí mateix

Diada de Sant Jordi 2019

El proper dimarts 23 d’abril, just tornar de les vacances, sortirem a Tarragona a conèixer l’ambient de Sant Jordi al Carrer.
Serà una jornada per viure la cultura: passejarem per la rambla de Tarragona, on hi haurà les parades de llibres i a mig matí ens… Llegeix més»