DATA D’INICI DEL CURS 21-22

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que la data d’inici del curs escolar serà el proper dilluns 13 de setembre a les 9:00 del matí.

Seguint el nostre Pla d’Obertura, l’organització que seguirem per reunir-nos amb l’alumnat i accedir al centre serà la següent:

ALUMNAT DE 1r d’ESO: recepció a les grades del camp de futbol (han d’entrar al camp de futbol municipal per la porta d’accés al carrer Badajoz).

ALUMNAT DE 2n d’ESO: recepció a la porta del bosc i concentració al camp de futbol del centre.

ALUMNAT DE 3r d’ESO: recepció al pavelló poliesportiu (han d’entrar per la porta situada a la dreta del carrer Badajoz).

ALUMNAT DE 4t d’ESO: recepció a la porta principal de l’Institut i concentració a l’Aula Natura.

El proper dia 8 de setembre i a les 6:15h de la tarda, farem una reunió amb les famílies dels diferents cursos i tutories. Les tutores i tutors us n’informaran amb tot detall .

Salutacions cordials

La Direcció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *