El passat dimecres, l’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut va gaudir d’una sortida a la natura a La Mussara, un indret emblemàtic de les muntanyes de Prades conegut pel seu entorn natural i les seves impressionants vistes.
Durant la jornada, els alumnes van realitzar un recorregut a peu d’uns 5,5 quilòmetres, descobrint els voltants de l’antic poble de la Mussara i coneixent alguns dels elements naturals i paisatgístics més destacats de la zona.
Una de les parts més emocionants de la sortida va ser la visita a les Avencs de la Febró, unes espectaculars esquerdes naturals entre les roques que formen coves i passadissos subterranis. Els alumnes van poder baixar-hi i explorar aquest espai únic, vivint una experiència molt especial en contacte directe amb la natura.
La sortida va combinar activitat física, convivència i descoberta de l’entorn natural, i va permetre als estudiants gaudir d’un dia diferent fora de l’aula, envoltats de paisatge i aventura.
Sens dubte, una jornada molt enriquidora i divertida que els alumnes recordaran amb entusiasme.



