Us presentem el llistat amb els alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició (Veure adjunts). Cal presentar la següent documentació a la secretaria de l’Institut de Miami, situada a l’Av. de Cadis 83 bis, de Miami Platja.
Del 13 al 17 de juliol: Horari de 9 a 12.30 hores.
- Documentació identificativa que cal presentar en tots els casos:
- Imprès de dades personals de l’alumne, pare i mare o, tutors legals. (Adjunt, cal imprimir i emplenar)
- Original i fotocòpia del llibre o carnet de vacunes.
- Autorització d’ús d’imatges. (Adjunt, cal imprimir i emplenar)
- Autorització d’ús de serveis i recursos digitals. (Adjunt, cal imprimir i emplenar)
- Autorització de sortides dins el municipi o a municipis propers. (Adjunt, cal imprimir i emplenar)
- Declaració sobre l’opció de rebre ensenyament de religió. (Adjunt, cal imprimir i emplenar)
- Carta de compromís educatiu, signada. (Adjunt, cal imprimir i emplenar)
- Dues fotografies amb el nom darrera.
- Documentació identificativa que cal presentar si s’escau:
- Fotocòpia del document acreditatiu de la custòdia de l’alumne, en cas de pares separats o divorciats.
- Fitxa de soci de l’AFA en cas que vulguin donar-se d’alta. (Adjunt, cal imprimir i emplenar)
- Pagament de 30 € en concepte de material escolar a realitzar a la secretaria del centre.
Anexos: