Benvinguda al curs 2020-2021

En el meu nom i en el de tota la comunitat educativa de l’institut Miami, us dono la benvinguda a aquest nou curs 2020-2021. Vull, de manera especial, fer-ho amb aquelles que, per primera vegada, us incorporeu al centre. Desitjo que us sentiu part integrant d’aquesta “família” des del principi i us desitjo el millor per a aquest curs. Així mateix us agraeixo a totes, com sempre, la confiança dipositada a compartir amb nosaltres una cosa tan important com és l’educació dels vostres fills i filles.

Després d’un estiu sense deixar de treballar, engeguem tota la maquinària per poder donar el millor servei educatiu a tot el nostre alumnat, però, l’educació, en un món cada vegada més complex per a tots, és també una tasca compartida amb la família i el meu desig és que tots dos ens trobem preparats per a emprendre amb il·lusió i ganes l’aventura d’aquest nou curs  que estarà ple de noves experiències, renovades il·lusions i reptes nous.

Em poso a la vostra disposició. Us ofereixo tot el meu suport i cooperació per a mantenir aquesta confiança, que fins avui heu demostrat i que, de veritat, espero que es converteixi en el motor diari de la nostra tasca educativa. Us desitjo a totes les famílies un bon curs escolar. Junts aconseguirem els objectius que ens competeixen i renovarem el compromís de ser cada dia millors, lliurant el millor i més valuós de cadascun de nosaltres.

I com diria en Miquel Martí i Pol “Tot és camí des d’ara!”

Restem a la vostra disposició.

La Direcció i l’equip docent