II Observació astronòmica familiar a l’institut Miami

Us convidem a la II observació astronòmica familiar a l’institut Miami, aquest dimecres 6 de febrer a les 18.30 a l’institut.

Aquesta activitat està relacionada amb el projecte ARES III de 1r d’ESO, però està oberta a qualsevol persona del vast univers (alumnes, exalumne,s pares, mares, avis, amics, enemics, apassionats, indiferents, mascotes,…).

Aquí us deixem el programa:

18.30h – Xicoteta introducció audiovisual a les instal·lacions de l’institut mentres s’acaba d’enfosquir el cel.
19h aprox. – Desplaçament amb vehicles cap alguna zona propera del municipi sense contaminació lumínica.
20.30h aprox. – Fi de l’activitat.

Hi ha la possibilitat d’observar la ISS (Estació Espacial Internacional), el planeta Mart, diverses constel·lacions, la nebulosa d’Andròmeda,…

Per cert, si tens prismàtics o telescopi, porta’ls. Si tens vehicle porta’l. Si no, compartirem. Ah! I no farà vent! 😉

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *