Estades lingüístiques pels alumnes de 1r de l’ESO

El proper 13, 14 i 15 de maig, els alumnes de 1r d’ESO del nostre centre faràn unes estades d’immersió en llengua anglesa a la Seu d’Urgell.

Aquesta actuació forma part del “Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i Suport en l’Educació” del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel “Programa Operatiu d’Ocupació, Formació i Educació del Fons Social Europeu 2014-2020”.

Aquestes estades formen part d’una acció d’extensió educativa per tal de millorar la competència lingüística en llengua estrangera així com les seves habilitats socials i relacionals. La proposta ofereix que tots els alumnes de 1r d’ESO puguin gaudir d’un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies del nostre alumnat i motivar així el seu aprenentatge.

Aquestes estades lingüístiques són gratuïtes ja que estan cofinançades pel “Programa Operatiu d’Ocupació, Formació i Educació del Fons Social Europeu 2014-2020”, i per aquest motiu sols s’haurà de pagar l’import del transport, 20 €, que s’haurà de realitzar abans del proper 13 de març de 2020 directament a l’administrativa del centre (Carme) de dilluns a divendres durant el 1r pati.

Els alumnes hauran de presentar junt amb l’autorització de la sortida el DNI o NIE i la Tarjeta Sanitària Catalana o Mutua.

Els alumnes que siguin sancionats per una conducta greu i/o 3 o més contràries durant el darrer mes abans de realitzar-se la sortida no podran assistir-hi ni tampoc recuperar els diners lliurats.

Aprofitem per comunicar-los que el proper dimecres 4 de març a les 17:30 hores es realitzarà una reunió informativa a les instal·lacions de l’institut per explicar-los tots els detalls referents a aquestes estades lingüístiques.

Atentament,

La direcció