Donació de sang a l’IE Pallaresa

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Escola Pallaresa hem estat treballant aquest primer trimestre en la donació de sang i el seu valor social.

Des de principi de curs hem estat treballant què és la sang, els diferents grups sanguinis que existeixen, les transfusions de sang i l’anatomia i funcionament del cor.

Això ens ha fet reflexionar sobre la quantitat de persones que necessiten una donació de sang per poder sobreviure i recuperar la seva vida, però la falta de donants (o bé perquè no les suficients persones són conscients del bon acte que poden fer, o bé perquè el seu grup sanguini no és molt comú) ha portat moltes persones a la mort.

A partir d’aquesta reflexió, hem decidit organitzar una campanya de donació de sang per Santa Coloma amb l’objectiu de recaptar suficients donants per poder ajudar a salvar les vides de les persones. Amb una quantitat de 500 ml podem salvar una vida.

Anima’t a donar sang! (sempre que no siguis menor d’edat, major de 65 anys, tinguis alguna malaltia cardíaca, o siguis tu el que la necessita).

Agrairíem que tothom que volgués participar, abans us inscriguéssiu en aquest enllaç:

https://www.bancsang.net/ca/donacions/sang/recollida/poblacio/12028/santa-coloma-de-gramenet/03-12-2024/

Avui potser la necessiten ells, però potser demà la necessites tu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut