Activitats setmanals

Benvolgudes famílies,

Primer de tot, desitgem que estigueu bé i que porteu aquests dies de confinament amb paciència.

Hem creat un espai al web en el que, a partir d’ara, posarem una proposta d’activitats setmanals de les diferents àrees per a cada nivell, des de P3 fins a 1r d’ESO.

Cada setmana els/les docents faran noves propostes d’activitats.

Animeu els vostres fills i filles a fer les tasques i a enviar-les al correu electrònic dels seus mestres, en el format que us sigui més còmode (Word, escanejat, foto, vídeo…).

Podeu utilitzar les adreces de correu que us vam enviar i que trobareu, també, al web, per fer qualsevol tipus de consulta.

Els i les docents faran un retorn de les tasques al correu de les famílies amb comentaris per als alumnes que els ajudin a millorar i els animin a continuar treballant.

Restem a la vostra disposició i esperem retrobar-nos ben aviat.

Cordialment,

La direcció

1. Xuling

Soy la mamá de Jinxiang Wu, de primaria 4b y Yingying Wu de infantil p4b. No puedo entrar a la web del colegio Pallaresa. Me falta el usuario y la contraseña. ¿Cómo la puedo solicitar?

2. Sara Lopez

Bon dia, no podem visualitar les activitats de 4rt de primària només ens apareix:
    CATEGORIES

Ampa
    Primària
    Prego ens indiqueu com accedir.
    Gràcies.
    Sara Lopez mare de Paula de 4rt A

1. Lluís Miquel Colomar Autor de l'article

Bon dia,
      Per poder accedir on estan els arxius heu de fer clic a “menú” que està a la part dreta-superior de la pàgina web. També podeu accedir-hi fent clic a “en línia cm-eso” que és una icona que també està a la part dreta-superior de la pàgina web.
      A continuació cal buscar el curs, en aquest cas 4t, introduir la contrasenya i, després, descarregar-se els arxius per poder modificar-los.
      Per qualsevol dubte el meu correu és: colomar@escolapallaresa.cat

1. Lluís Miquel Colomar Autor de l'article

Buenas tardes,
      Para cualquier duda es mejor que contactes directamente con el maestro o maestra que te ha mandado los ejercicios. Tienes los correos de todo el equipo docente en la web. La mayoría de los documentos se pueden descargar y modificar en el ordenador. Luego, puedes enviarlos al correo de los maestros.
      De todas formas, lo mejor es que contactes con el docente que manda los ejercicios.
      Un saludo.

3. Carolina jimenez

Buenos días,
    Soy la mamá de Andrés Zambrano de 1ro B. No puedo ingresar a la actividad, me pide contraseña para ingresar. Por favor, ¿me puede ayudar?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *