NOTES DEL 1r TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,
A través de la plataforma VirtusClass , ja podeu veure en pantalla, arxivar en format .pdf  i/o imprimir  les notes dels vostres fills i filles corresponents al 1r trimestre del curs.Per ajudar-vos adjuntem el fitxer amb el tutorial que hem fet per descriure’n… Llegeix més»

BONES FESTES I FELIÇ 2017

Totes les persones que treballem al centre amb els vostres fills i filles, us volem fer arribar els nostres més sincers i millors desitjos per a aquestes festes.

Equip Docent i Personal d’Administració i Serveis Secció d’Institut de Cervelló
Desembre 2016

HORARI ESPECIAL 22 de DESEMBRE

El proper dia 22 de desembre no seguirem l’horari habitual del centre. Començarem el dia fent l’Assemblea (primera del curs i última de l’any) al poliesportiu del Ceraqua a les 10h (ser una xic abans ajudarà a l’organització de l’event), després anirem tots junts… Llegeix més»

FESTIVAL DE NADAL

Benvolgudes famílies,
Us recordem que el proper dia 21 a les 19h i a l’Ateneu de Cervelló, tindrà lloc el Festival de Nadal organitzat per l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut. Passarem una vetllada divertida, amena i emotiva. Us hi esperem!

RESULTATS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Adjuntem els resultats de les votacions que vam fer el passat dia 29 en relació al Consell Escolar. Les noves incorporacions per part del sector alumnat, professorat i famílies és el següent:
ALUMNAT:
Àxel Visa Hospital
Marc Guevara Fernàndez
Aida Aragonés Domínguez (suplent 1)
Jofre Garnés Castellano (suplent 2)
Alícia… Llegeix més»

OBRES AL PATI

Benvolgudes famílies,
Tal i com ja es va informar en el Consell Escolar, es faran obres per a la instal·lació d’un nou mòdul prefabricat al pati de l’institut.
El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ens ha informat que dilluns, dia 28 de novembre, s’iniciaran aquestes… Llegeix més»

VENIU A VOTAR!

Benvolgudes famílies:
Com ja sabeu, el proper dimarts, dia 29 de novembre, es fan les votacions per renovar els diferents sectors del Consell Escolar del centre. El Projecte Educatiu de Centre (Formació – Orientació – Participació) es fonamenta en estimular la participació a… Llegeix més»

PROGRAMA “ESCOLA NOVA 21”

Benvolgudes famílies,
Des d’aquí us volem anunciar que el nostre institut de Cervelló formarà part del programa d’innovació pedagògica “Escola Nova 21“. Estem molt il·lusionats i amb ganes de començar aquesta revolució sempre pensant amb el bé del nostre alumnat. Sabem que… Llegeix més»