XERRADA A L’ALZINAR AMB L’ALUMNAT DE CIÈNCIES PER AL MÓN CONTEMPORANI

Avui, l’alumnat de primer de batxillerat que cursen la matèria de Ciències per al món contemporani, han anat a L’Alzinar de Torrefarrera per rebre una xerrada per part de Meritxell Domingo, Cap de la secció de Boscos i Recursos Forestals de la Generalitat de Catalunya a Lleida. Hem estat parlant de les característiques de l’alzina, de com es reprodueix i de l’edat dels arbres que es troben a l’espai de l’Alzinar. Hem pogut observar fotografies del mateix espai actuals i comparar-les amb les dels  anys 1946 i 1957.

Finalment hem estat reflexionant sobre el valor que té l’Alzinar i sobre com podríem aconseguir que fos més respectat i estimat pels usuaris.

Li agraïm molt que ens hagi ajudat a entendre millor el valor d’aquest espai.

Aquesta acció forma part del Projecte d’Innovació Educativa “Apadrinem l’Alzinar”, que des de l’Institut Joan Solà impulsem en associació amb l’Ajuntament de Torrefarrera i l’Escola La Creu. Avui també han assistit representants del Servei Educatiu del Segrià per conéixer millor les accions del nostre projecte.

En podeu veure imatges!

COMISSIÓ ESCOLA VERDA. Projecte “Apadrinem L’Alzinar”.