Setmana d’immersió lingüística en anglès per als de 2n d’ESO

⁷Del 14 al 17 de maig un total de 75 alumnes de 2n d’ESO van gaudir d’una estada a Santa Susanna durant la qual van fer totes les activitats en anglès.

english week

En concret, van prendre part en propostes d’aigua com kayaking, paddle surf i patinet d’aigua i van fer una ruta a cavall juntament amb monitors irlandesos de la universitat de Limmerick.

L’estada també va incloure la visita a un parc d’aventura per fer tirolina, tir i escalada així com moltes estones a la platja, on tot el grup va jugar a diferents jocs.

english week

Tot i que el temps no va acabar d’acompanyar perquè va ploure la majoria dels dies, els alumnes van gaudir moltíssim d’aquesta estada i del fet de tenir el mar tan a prop. A més, van poder practicar molt l’anglès, fins i tot van aprendre algunes paraules en irlandès.

Finalment, el darrer dia es va fer l’entrega de certificats i tot l’alumnat va retornar cap a casa amb moltes vivències a la motxilla. Una experiència unforgettable!

Podeu veure la resta d’imatges de la setmana aquí.