Visita de Beatriu Flinch, col·leccionista de llibres d’El Petit Príncep

El dilluns 14 de desembre, ens ha visitat Beatriu Flinch, professora de llengua i literatura castellanes a l’institut Ronda de Lleida. Ha vingut per impartir una xerrada sobre “El Petit Príncep” ja que ella és una enamorada d’aquesta obra i també n’és col·leccionista. Ens ha deixat 54 llibres en diferents llengües, els quals es troben exposats a la biblioteca de l’institut.
Li agraïm molt la seva visita!

Aprofitem també per mostrar-vos imatges dels preparatius i assajos de l’obra que van fer alumnes de 3r abans de la representació, i també enllaços a les primeres informacions penjades a algunes escoles visitades.

Escola La Creu (Torrefarrera)

Escola Sant Joan (Benavent)