Visita al Museu de les Matemàtiques i al Parlament de Catalunya de 3r ESO i 1r Batxillerat

El passat 26 d’abril els alumnes de 3r d’ESO van visitar el Museu de Matemàtiques de Catalunya a Cornellà. En la visita van poder veure l’exposició que hi ha permanentment i van realitzar un taller, on van haver de demostrar la seva lògica i ingeni. Al museu es poden treballar les matemàtiques d’una manera diferent a l’aula, ja que els alumnes poden veure , tocar, experimentar, jugar, provar… per resoldre els problemes plantejats. En aquesta sortida, els alumnes de 3r ESO i 1r Batxillerat van visitar també el Parlament de Catalunya, on els van explicar la composició i el funcionament d’aquesta institució. També van poder veure alguns diputats que es trobaven al Parlament en aquell moment.La valoració de la sortida per part dels alumnes ha sigut molt positiva.