Viatge d’intercanvi internacional d’alumnes d’ampliació amb Szkoła Podstawowa (Głogow Małopolski, Polònia)

Del 24 al 28 d’abril, un grup de 15 alumnes del grup d’ampliació curricular (de 1r i 2n ESO) i 2 professors de l’institut van viatjar a Polònia per conviure amb el grup de partners polonesos i gaudir de les activitats escolars i culturals que van organitzar durant la nostra estada Glogow Malopolski, incloent-hi visites a Cracòvia, Rzeszow, ciutats de gran valor històric.

Va ser una gran experiència per a tot l’alumnat i professorat participant, de la que en podeu trobar imatges

El grup d’alumnes d’ampliació curricula, format per alumnes amb bon expedient acadèmic,  treballa continguts addicionals de matèries diverses utilitzant l’anglès com a llengua de treball els dilluns tarda i, en el cas d’alumnes de 1r ESO, una altra hora dins el seu horari lectiu del matí. Aquest alumnat té l’opció de participar en intercanvis internacionals per afavorir l’ús de la llengua estrangera.

I aquí la notícia a la premsa local de Glogow Malopolski http://www.klubsam.ayz.pl/pks2/artykuly/polsko-hiszpanska-wymiana-mlodziezy/

I al website de  Szkoła Podstawowa w Głogowie Małopolskim