Viatge d’intercanvi a Països Baixos de l’alumnat d’ampliació

Des de dimarts 11 fins a dissabte 15 d’abril, 22 alumnes del grup d’ampliació estem de viatge al Niftarlake College de Maarssen, a Països Baixos. Visitarem Utrech, Amsterdam i Maarssen, farem activitats lectives junt amb l’alumnat de Maarssen i, sobretot, aprofitarem l’experiència d’adaptació i de l’ús de la llengua estrangera per comunicar-nos.

El projecte d’intercanvi s’ha fet en el marc del projecte eTwinning “Heritage in our Hands” en el qual hem estat treballant el grup d’alumnes d’ampliació durant aquest curs.

Podeu veure imatges de la mobilitat en aquest àlbum!