Teatre “Terra Baixa” i visita a l’exposició sobre el bombardeig al Liceu Escolar (alumnes de Batxillerat)

El passat 14 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat van assistir a la representació teatral “Terra baixa”, basada en l’obra d’Àngel Guimerà que porta el mateix nom.

Després de veure l’obra van poder participar en un debat-col·loqui amb els actors i actrius.

La sortida es va completar amb la visita al monument commemoratiu del bombardeig que va destruir el Liceu Escolar durant la Guerra civil espanyola i la visita de l’exposició fotogràfica sobre el mateix tema d’Agustí Centelles que es troba al museu Morera.