Setmana Sostenible 2022: Visites i activitats de natura a 1r ESO – Alzinar i Aiguabarreig

Dins les accions relacionades amb la Setmana Sostenible, l’alumnat de 1r ESO va poder gaudir el 29 de març d’uns tallers al centre sobre biodiversitat oferts per l’Associació Leader de  Ponent https://www.leaderponent.cat/ .

Aquí teniu imatges dels tallers al centre!

Posteriorment, la mateixa Setmana Sostenible, el dimarts una part de l’alumnat de 1r ESO va fer una sortida a l’Aiguabarreig Segre-Cinca, a la Granja d’Escarp, on van poder treballar els diferents ecosistemes i també conéixer l’activitat d’anellament d’ocells i la seva importància. Aquí en podeu veure imatges!

Un altre grup d’alumnes va fer una acció de coneixement de la natura a l’Alzinar i van treballar a l’aula amb la informació obtinguda. Aquí en podeu veure imatges!