Sessió del Seminari Escoles Verdes del Segrià i les Garrigues a l’Institut

El dimarts 9 de maig a la tarda vam acollir al nostre centre la 3a Sessió del Seminari d’Escoles Verdes del Segrià i les Garrigues, amb professorat de diversos centres Escoles Verdes de primària i de secundària d’aquestes comarques, coordinats per la Neus Ibàñez, assessora del programa Escoles Verdes.

A la sessió vam aprofitar per mostrar les nostres instal·lacions als participants i vam tractar de les estratègies per introduir la sostenibilitat dins el disseny de les situacions d’aprenentatge en les programacions didàctiques.