Rebuda d’alumnes d’Albi en el nostre projecte “Élan économique: vers un horizon florissant”

Entre els dies 11 i 16 de març, un grup d’alumnes de 3r d’ESO que fan l’optativa de llengua francesa hem rebut la visita de l’equip Erasmus+ francès del Lycée Sainte Cécile d’Albi,  que s’ha allotjat amb les nostres famílies.

En aquesta mobilitat hem pogut visitar diverses empreses que mostren el desenvolupament econòmic de la nostra zona, com ara ICG, Alier, Ramaderia Masot, Sorigué, Raimat, Colònia Güell,  així com visites al patrimoni cultural. En podeu veure imatges en aquest album.

Ha estat una setmana molt enriquidora per tothom, i que ha desenvolupat les activitats previstes pel projecte eTwinning “Élan économique: vers un horizon florissant”, del qual en teniu aquí l’enllaç.