Rebem els partners del Niftarlake College de Països Baixos amb el grup d’ampliació

Aquesta setmana hem rebut als  companys holandesos del Niftarlake College de Maarssen, i durant la setmana no hem parat de fer activitats i sortides per compartir amb ells la nostra cultura i patrimoni.

L’alumnat d’ampliació torna així a participar en intercanvis després d’una aturada de 3 anys per culpa del Covid. De fet el 2020 ja teníem programat un intercanvi amb aquesta escola holandesa que es va cancel·lar.

Cal destacar la bona actitud de l’alumnat d’ampliació de l’Institut Joan Solà en totes les activitats i l’excel·lència en l’atenció als alumnes estrangers per part de les nostres famílies,  que en un intercanvi d’aquest tipus, amb allotjament a casa de la família, mai agraïm prou.

Aquí teniu imatges de la setmana!