Presentem el nostre projecte de 3r ESO READY TO TRAVEL a la Jornada de la Xarxa CB

El passat 21 de maig del 2016 es va cel·lebrar la XIV Jornada Anual de la Xarxa de Competències Bàsiques. El nostre centre va portar l’experiència del projecte “Ready to Travel” treballat el 2n trimestre de 3r ESO. Per futurs projectes, la Trobada va mostrar les experiències de molts centres catalans per aconseguir alumnes més competents. Aquí podeu veure el bloc del nostre projecte i un vídeo on participen els nostres alumnes.